Bonyolult alkatrészek, komplex szolgáltatás

By in
311
Bonyolult alkatrészek, komplex szolgáltatás

Minden vállalkozó szívesen emlékszik vissza az első olyan megrendelésére, melyben meglátja a jövőt. Nekünk ilyen volt a Bosch megrendelés 1996-ban. Akkor alakult meg a magyarországi képviselet és olyan műanyagipari beszállítót kerestek, akinek van ISO tanúsítványa. Az országban ekkor nem volt összesen 100 cég akinek lett volna egyáltalán minőségbiztosítása, így aztán műanyagipari cégként hamar látókörbe kerültünk. Hamarosan egy beszállítói audit közepén találtuk magunkat, melynek sikeresen megfeleltünk.

Átálltunk addigi többnyire háztartási termékekről az ipari műanyag alkatrészek termelésére és megértettük, hogy milyen jövő várhat ránk.

Kemény munkával kellett helytállni a kihívásoknak, melyeket a riasztó és füstjelző berendezésekhez, segélyhívó rendszerek szükséges alkatrészek előállítása jelentett, mivel általában kis szériaszám és magas élőmunka igény jellemezte ezeket.

A BOSCH Group több gyárának megrendelései azonban nemcsak ezért jelentettek kihívást. Ez volt a cég életében az első alkalom, amikor nemcsak fröccsöntést, vagy összeszerelést vártak el tőlünk, hanem az értéklánc mindhárom gyártási darabját, azaz akkor alakult ki  a szerszámgyártás-fröccsöntés -összeszerelés folyamat, melyet ma talán még magasabb szinten művelünk. Ekkor értettük meg, hogy milyen előnnyel jár egy komplex szolgáltatási rendszer kiépítése, mennyire sokat jelent ügyfeleinknek, hogy ugyanazt a megbízható minőséget kapják a termelés minden pontján.

54321
(4 votes. Average 4.25 of 5)